En helt vanlig søndag, i naturen 💚

Deilig å våkne på ei enkel hytte, langt inni skogen (til fjells) og sola skinner. Det er frisk luft, ned mot 0 på natta 💛

Jeg rusler litt rundt og fanger øyeblikket 🧡🍂🧡

Ei gammal rot, hvor jeg synes at jeg ser både øyne og neser ☺️

💚💦 Nydelige duggdråper 💦💚

Og et “mosehjerte” 🤍🩶🤍

Fjellbjørka på utsiden av hytta vitner om at det går mot høst nå 💛🧡🤎🧡💛

Farvel til hytta, for denne gang 🩷🤎🩷

Begnadalen, i det fjerne 🩶🤍🩶

Slike veier inviterer meg til å gå (helst til vegs ende) 💚🤎💚

Kantareller…..jeg må bare begynne å plukke sopp fremover 💛 det har jeg aldri gjort før 🫣

Dagen har vært nydelig….. (nesten)…..

Odd tapte mot Rosenborg, så nå ligger vi nederst på tabellen….sukk 😪 heldigvis flere kamper igjen og mulighet for å klatre oppover 🖤🤍🖤 heia Odd, laget i hjertet mitt 💘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg