En helt vanlig søndagstur ❤️

Dagen startet perfekt med rådyrbesøk rett etter frokost
Han er jo bare helt nydelig 🤎🤎🤎

De store blåklokkene er majestetiske 🩵💜

Med et variert og skiftende vær valgte vi en liten tur på kjente trakter i dag 💚 det var skikkelig vått i gresset på vegen, så både føtter og bukse en ble søkk våte 💦 men det er sommer og vi bare koser oss på tur uansett 💛☺️💛

finn et strå og træ dom på”….. ❤️

❣️
Stakkars liten, hadde nok fått litt regn på seg 🦋

Gapahuken som min far bygde for mange år siden…..men den står fortsatt 🤎

Storblåfjær har jeg ikke lagt merke til før

🦋🤎🦋 Jeg bare elsker alle de vakre sommerfuglene vi har 🦋🤎🦋

Og plutselig, godt kamuflert fikk jeg øye på denne lille gresshoppen 💚

💚💚 Han ble sittende lenge på handa mi,                       trur nok han koste seg der 💚💚

Og jeg tror dette er en “blåvinge”….. 🩵

🩵🩵🩵 Bare se så vakker 🩵🤍🩵

Denne prøvde hele tiden å stoppe oss. Fløy foran beina våre og satte seg ned, fløy videre og satte seg ned, om og om igjen 🦋🤎🦋

Et imponerende rotsystem 🤎🤎🤎

Tjuker er det mye av over alt 💛🤎💛

Og gamle, vakre stubber som vitner om at det fortsatt er litt igjen av et tre som stod her en gang for lenge siden 💚🤎💚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg