Familie hjelper hverandre ❣️

I dag inviterte dattera på dugnad i hagen, rydding og “kasting”…..og grillmat 💚

Vi satte friskt i gang med å grave disse hellene litt ned i gresset slik at klipperen kan gå over……

Det tok tid, var slitsomt og det var MYE mygg som ville smake på oss hele tiden 🥹

Vi ble ikke ferdige, men kom godt over halvvegs 😘

Ho har naturhage…..og nå bugner det av disse nydelige, gule blomstene 💛💛🌼💛

Alltid koselig å være i hagen her, med hønene som klukker og spankulerer fritt omkring 🤍🤎🐔🤎🤍

Sønnen og dattera fikk ryddet og fylt opp hengeren, så vi kan dra på søpla i morgen 😘 og før det setter ho hengeren ned til meg og jeg kan bli kvitt mye her ☺️ det skal bli deilig.

Vi skal også kjøpe materialer som jeg trenger til en ny platting 🤣 jeg har jo ferie…….hadde tenkt meg på toppturer, men så er det så mye annet jeg vil gjøre også. Det er deilig å ta en dag av gangen og bare bestemme meg fra dag til dag, hva jeg vil gjøre 💛🌼💛 og fint å ha familie som hjelper meg, og som jeg kan hjelpe litt tilbake ❤️

Etter grillmat, hvor Odin og Noah også koste seg med oss…..verdens beste barnebarn ❤️ så var det tid for fotballkamp og yatzy. De andre dro hjem. Nina og jeg har årskonkurranse i yatzy 🤍🖤 den som vinner med flest poeng i løpet av året, får et flaxlodd av den som taper 🤗

 

Nå er det fotballkamp, Spania – Georgia  og jeg har strikket ferdig potegenser til meg selv. Synes den ble fin 💚💚💚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg