Fantastisk 💙❄️❄️💙

Vi våknet til denne himmelen i dag, og jeg tenkte at man må ikke ut på tur for å få de nydelige naturopplevelsene 🌟 de er rett utenfor vinduet (for de fleste av oss).

Formen var ikke helt på topp, på morgenen, magen har nok fått for mye “nei-mat” 🤔 godt det snart er nyttår og gode nyttårsforsetter kan prøves ut 🤣

Men uansett, så gikk jeg ut…på ski, med mål om bare å nyte dagen best mulig 💕

Vi har en del motbakker å gå opp før vi er på Raaen, vidda. Før tok det i underkant av 20 minutter opp…..nå tar det drøye halvtimen 😂 men det gjør jo ingen ting. Nytelsen og godfølelsen er på topp 💛 god trening og varmen kommer fint inn i kroppen på tross av kuldegradene ☺️

Jeg synes det er morsomt med dette skiltet, for det er virkelig ikke veldig bratt egentlig 😘 i dag, med fin styresnø, er dette en perfekt utforkjøring for meg (gamlemor) 💛 det er fine svinger nedover 💛 MEN jeg har vært der med bare is i bakken, og da tok jeg av skiene og gikk ned (det tok laaaaaang tid hihi).

Og endelig, her hadde det vært dyr 💙

Jeg har en flott runde som jeg liker å gå, men jeg lurer alltid på hvor jeg skal svinge av løypa…..og kanskje kan jeg huske at det er der dette skiltet står 🤔

Flotte løyper hele vegen ❄️❄️💙❄️❄️

Og furua, på bildet under her, er vel omtrent halvvegs på runda, trur jeg 🙈

Gaustatoppen, til høyre, langt i det fjerne ❄️❄️💙❄️❄️💙❄️❄️💙❄️❄️💙❄️❄️

Her er jeg på “toppen” og ser meg rundt. Sjåvatn er målet, på runda ❄️❄️💙❄️❄️

Jeg lar de fleste bildene tale for seg.

Håper dere som ikke kommer hit, bare kan nyte bildene og glede dere med det ❤️

💙Godt kledd i kulda, selv om det var blikk stille 💙

Egentlig er det et lite parti som er litt kjedelig å gå, når jeg vender ryggen til Sjåvatn. Men sola og lyset i dag skapte stadig nye “malerier” 💙💙💙

Lavt skydekke skapte også flott magi 💕

Snart kommer kvelden 🌟🌟🌟

Gaustakne og toppen ble gjemt i skylaget 💕

Her kjente jeg på lykken over å være på vidda når sola takket for seg i dag 💛🌟💛

Når himmelen “brenner”, en kort stund, så må det nytes. Nesten så jeg holder pusten, for at øyeblikket ikke skal forsvinne ❤️

Jeg glemmer alt rundt meg,

nyter,

tar det inn over meg

og kjenner at jeg lever 💙

Og vel tilbake på hytta er det varme på peisen og jeg kan være godt fornøyd med dagens økt 😘 og jeg kjenner på en liten glede hver gang noen gir meg tommel opp på Strava 💕 det skal ikke mye til 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg