Fantastisk avslutning på vinterferien ❄️💛❄️

Det har vært litt skiftende værmelding de siste dagene, men jeg er kjent for å la været utenfor vinduene bestemme dagen min….og sånn ble det i dag også 💛

Det klarnet opp, ble litt tåkete, klarnet igjen og skiftet litt….

Her fra baderomsvinduet vårt 💕

Men innen klokka 10 var himmelen knall blå og vi var klare for en lengre skitur 💙

Runda mot Sjåvatn var målet….

Minste barnebarn, sønnen min og dattera mi….jeg er heldig som får være med på tur med mine nærmeste fortsatt ❤️

Været skiftet, men det var mest sol 💛

Nypreppa løyper og nydelig føre 💙

💙💙💙

Det er magisk å gå sånn….sola lager vakre bilder og i dag varmet den skikkelig 💛 i tillegg var det helt vindstille 💛

Nå er vi snart oppe ved høyden rett før Sjåvatn, vårt første skikkelige stopp 💙

Fant dette motivet…..

Gaustatoppen i det fjerne 💙

Sjåvatn…..

legg merke til tåka som velter seg oppover mot vannet 💙

Odin storkoste seg og rant mange ganger, mens vi andre slappet litt av 💛

Blid og fornøyd 💛

Jeg fant et tre som hadde pyntet seg,

kanskje det trodde det var jul ❤️

Sakte, men sikkert….vi er ikke en familie som stresser på tur 💕

Det er virkelig vakkert når sola og skyene konkurrerer om å lage lys og stemning 💛

Men også denne ferien har en slutt…..

vi koste oss med middag, gjorde hytta klar og sa takk for oss for denne gang ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg