Ferie, hobby og trening 🩵🩷💛

Jeg er så heldig at jeg har barn som hjelper meg når jeg trenger det, og i dag ble sønnen min med og hentet/kjørte stein og materialer for meg 🩷❤️🩷

Denne flotte skulpturen satt der vi hentet stein 🖤🩷🖤

Håper dette holder, så jeg får gjort ferdig ett prosjekt…..fikk lagt halvparten før jeg syklet opp og fikk med meg at minste barnebarn spilte fotballkamp ⚽

og etterpå var det EM i fotball på TV ⚽

De nye steinene er lysere, men det går helt fint….når vær og vind får herjet med de nye så blir de mer like med åra.

I morgen skal jeg kjøpe fugesand og så skal jeg få det utover…..sammen med minste barnebarn 🩵🖤🩵 kos å få hjelp av han ❤️

Fikk kjøpt materialer til verandagulv og platting ved grønnsakhagen 💚 kanskje dette prosjektet også blir snart ferdig 😘

Men da må jeg finne ut hva jeg skal bruke disse hellende til,……nytt prosjekt 🤣🫣 kanskje 😘

Jeg rakk en liten treningsrunde også.

60/40 i dag…..tungt,men deilig etterpå 🩷

Herlig med ferie, ikke noe stress, bare kos uten å passe på klokka hele tiden 💛🦋💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg