Fevik lysløype 🦋🦋🦋

Lørdagens aktivitet ble stolpejakt i Fevik lysløype 🍄 det startet ganske flatt og fint, men ble likevel noen utfordrende bakker (i hvert fall utfordrende om vinteren) 😁 storkoste meg med vandring i dette terrenget 💚🐜💚🐜💚🐜💚

Jeg trives veldig godt med nye veger som gir meg spenningen med hva som kommer rundt neste sving 💚🦋💚🦋💚🦋💚

Jeg har blitt et skikkelig pyser, bader nesten aldri lenger 💙 det må jeg gjøre noe med 😍

Da var blått nivå også fullført 💙 skal lure på hvor mange jeg får til slutt 🙄

Lørdagens avsluttes med denne vakre høstplanten. Godt over 10000 skritt i dag, så nå blir det strikking og innekos 💛🤎💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg