Forsiktig med hva jeg sier 😘

 

Sukk, pass pÄ .i dag stod jeg og drĂžmte meg litt bort nĂ„r elevene kom inn i klasserommet 😍 tenkte pĂ„ hvor mye hele meg lengter etter friheten til Ă„ dra pĂ„ tur hele tiden 😘 kanskje til Skrehelle som jeg ser her fra vinduet i klasserommet ❀

Jeg delte tankene og drĂžmmene mine med elevene, og fikk et kjapt og velfortjent svar: “Har du ikke lyst til Ă„ vĂŠre med oss da”? đŸ˜Ș

Hjelp, jeg mÄ skjerpe meg!

SelvfĂžlgelig, jeg elsker jo Ă„ mĂžte barna hver dag, vĂŠre sammen med dem og “fĂžre” dem et skritt videre i livet ❀ jeg forsikret dem om det!!! Og det mĂ„ jeg fĂ„ de til Ă„ forstĂ„ videre fremover. Fikk til flere gode samtaler og tilbakemeldinger til flere i dag ❀ prĂžver bevisst Ă„ bygge dem opp til Ă„ ha god tro pĂ„ seg selv og sine evner ❀

DrĂžmmene mine er nok bare litt ekstra sterke akkurat nĂ„, fordi jeg jobber nesten dĂžgnet rundt med utviklingssamtalene og mĂ„ velge bort friluftslivet noen fĂ„ dager 🙈

Snart, veldig snart, er jeg pĂ„ farta igjen ❀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg