Fredagsmiddag på bål 🔥

Jeg har gledet meg hele uka til å kjøre nedover til kjæresten min, via Gautefallheia 💙❄️💙 hjemme har vi ikke vinter, men her møtte den meg….ved Fjelltun ❄️❄️❄️

Og avtalen var å møtes i gapahuken på Herefoss, bålmiddag og kos…. ❤️🔥❤️

Hamburger er godt og lettvint 🔥❤️🔥

Til dessert…..et nytt forsøk på kake…. 😘

Den ble god, men langt fra perfekt. Men jeg gir meg ikke, så snart prøver jeg igjen. Jeg får liksom ikke stekt den skikkelig 🤔

Denne gangen brukte jeg ferdig pizza deig, smør, sukker, kanel, rosiner og epler 💕

Stemningsfullt og koselig i gapahuken 💛

Jeg storkoser meg med varmen og alle “figurene” som bor i veden og flammene 🔥🔥🔥💛💛💛🔥🔥🔥❤️❤️❤️🔥🔥🔥

Kulda kom utenfor gapahuken, minus 8, men jeg storkoste meg. Var godt kledd.

Dette er livet, den beste delen av livet ❤️

En herlig innledning til helga ❤️ stjernehimmelen er vakrere enn all verdens flotte, kunstige lys ⭐🌟⭐🌟⭐🌟⭐

💛🌟⭐🌟💛 God helg 💛🌟⭐🌟💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg