Freddan 🦋🤎🦋

Jeg startet helga her langs Bøelva, i Telemark 💙💙💙

Jeg trur virkelig ikke at det finnes noe menneske som er like glad i å være på tur som meg 💚💚💚 det er noe jeg gleder meg til hele uka, og når fredagen kommer er det viktig for meg å starte helga med vandring i naturen 🧡🧡🧡

Bolig for et lite kryp 🤔

Det er i hvert fall nok vann nå 💙💜💙

Høsten er godt i gang 🧡💛🧡

Og jeg får trimmet meg. Her er det bratt, tau til å holde seg fast i 🤎

herlig motbakketrening 🤎

Jeg reddet livet til denne larven ❤️ han var på veg over en ganske trafikkert veg. Jeg satte meg ned på huk, fikk han opp på et blad og fikk han ut i grøftekanten 🤎 en bil måtte stoppe mens jeg holdt på.

Skal lure på om dere også redder småkryp på deres veg 🤔

Så forflyttet jeg meg til Bø sentrum 💛

Andefamilien storkoste seg i parken her

🤎🤎🤎🧡🧡🧡🤎🤎🤎🧡🧡🧡🤎🤎🤎

Vann er flott 💙

Brennende høstfarger er også flott ❤️

Ospa er vakrest med alle sine nyanser

❤️🧡💛💚🤎

Men det var dette stedet jeg hadde gledet meg til hele uka, Nordbøåsane 💕

Jeg var her i august, på rånertreff 😂 og stolpejakt, men mørket stoppet meg her. Da bare måtte jeg tilbake, og i dag var dagen for tur i denne marka 💚💚💚

Stemningsfull, romantisk, vakker kveldshimmel. Dette gir meg energi 💜💜

Smånissehytta trur jeg den het, hytta ❤️

“På gjengrodde stier” 💚🤎💚

❤️🧡🤎💛🧡❤️ HØST ❤️🧡💛🤎🧡❤️

Oj, plutselig begynte det å mørkner…. jeg hadde bare noen få stolper igjen 🤔 litt ut av stien…..oj, hvor var nå stien 🤔 jeg tar en snarveg, må jo rekke alle før mørket tar meg 😂 puh, det gikk akkurat.

MEN hvor var nå den bilen min nå da 😂🤔

sukk, det går egentlig helt fint….jeg ser på kartet, satser på at bilen er der jeg trur og får opp farta….joda,bilen fant jeg 😁 og kunne kjøre videre 💜💙💜

I dag var hytta i Tuddal målet ❤️

Nydelig måneskinn, og jeg kan sove trygt og godt i senga mi 💕

🤎🦋🤎🦋🤎 God natt 🤎🦋🤎🦋🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg