Frustrasjoner og utålmodighet 😳

 

Jeg tenker at livet går for fort….og da blir det litt som dette bildet…..jeg må sette mer og mer fokus på det jeg virkelig ønsker å bruke tida mi på.

Denne uka lader jeg opp til 6-timersen til søndag. Spiser sunt og godt, løp et lite løp på tirsdag og kjente at formen er ok, og har bare beveget meg rolig rundt. Storgleder meg til søndag 🏃‍♀️

Men jeg er utålmodig på den måten at jeg vil gjøre mer av dette og mindre av kjedelige ting. Lurer på om andre også har det sånn 🤔 sikkert ikke 😂

I dag snakket vi om turgleden min, jeg og 2 kollegaer. Jeg trur virkelig ikke at det finnes noen andre som er så glad i turlivet som det jeg er. Jeg står i klasserommet, ser opp mot Skrehelle (et fjell) og kjenner at det sitrer i hele kroppen 🦋🦋🦋

Likevel, jeg storkoser meg med barna på jobben min. Vil jo ikke slutte å jobbe heller (om to år er jeg kanskje pensjonist) 🙄 jeg må nok bruke tiden fremover på å la tankene og følelsene rundt det å bli pensjonist få modnes…. 💛🌻💛

Jeg blir/er både frustrert og utålmodig, jeg vil jo være med på og rekke alt 😁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg