Furuland, Muggedalen ☺️

Våknet halv sju i dag og bare MÅTTE ut en tur. I går kveld var himmelen dekket av millioner med stjerner, og det var klarvær også på morgenkvisten i dag 💛

“Prata litt” med denne fjellbjørka og noen fugler som fløy rundt 🙃

Lavskrika liker best kjøtt, leverpostei og brød….ikke frukt 😘

Prøver å lade “ladebanken”,

men sola forsvant 😥

Skiturer blir til mens jeg går….Muggedalen

Gamle furuer ble også i dag beundret nøye og grundig 🤎

Se så vakkert, fargenyanser 🤎💛

Klarvær, er fint vær denne påsken 💛🤣💛

Og jeg kunne skimte blå himmel 💙

Tenk å kunne lage noe fint av disse vridde, dekorative greinene 🤎💛🤎

Jeg måtte bare la de bli der, til glede for alle som kommer etter meg 💛🤎💛

💛💛💛 Ønskekongle ☺️

Ja, så var jeg her da 🙃 hvilken løype skulle jeg ta 🤔 tårnet (hva er det), fristet 😉

Og da var jeg virkelig i furuland….og her hadde lynet herjet, men ei furu slutter ikke å vokse av den grunn 🤎😘🤎

Herlig terreng å gå i, her også. Jeg er heldig som får oppleve slike løyper og forhold denne påsken 💛🐰💛

Når lynet slår ned, ja da velger bare furua å vokse videre på det som ikke er ødelagt 💛

Irrgrønn mose på tørr stamme, vakkert 💛

Trevelt…..

“men da vokser jeg bortover da”,

sa furua til seg selv 🤣

Skal lure på hvor disse fjella er,

hva de heter 🤔

Og plutselig var jeg på tårnet 😳 en liten kolle, ikke noe tårn, grei utsikt 💛🐰💛

Snudde og gikk hjemover ⛷️

Artig “dekorasjon” i toppen av et tre🤎

Lurer på hvor lenge denne tørre stammen har stått, og hvor lenge han blir stående 💕

Han er litt sur….

han som holder stammen oppreist 💛

Irrgrønn mose her også 💛

Hvorfor har denne furua lagt så mange barnålsklaser på bakken her, tru 🤔

💛💛💛 Solid furu

Rank, rett, liten. “Men jeg skal bli stor en gang”, sa han

Nok et underverk…..

vokser videre på det friske…..

Titt tei

Jeg bare beundrer og nyter 🤎💛🤎

En nedsnødd benk…kanskje jeg kan gå på moltetur hit en gang og hvile på denne benken 🤔 det vil fremtiden vise 💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg