Geiteryggenløpet 🏃🏃‍♂️🏃‍♀️

Våknet til 10 minus i dag og angret på at jeg hadde meldt meg på dette løpet 🤣 morgenstund er er ikke akkurat min beste stund…. men wow, 900 påmeldte 😳

Jeg er et stemningsmenneske……og når dette møtte oss i startområdet så kjente jeg på at dette var et HELT riktig valg 💜

Mange bålpanne var fyrt opp og det manglet ikke på noe for å få en god følelse i kroppen. 
20 km startet først, så 10 km og til slutt oss som ville løpe eller gå 5 km 🌟
Jeg var heldig…..løp sammen med yngste barnebarn og sønnen min. Og de holdt meg løpende ganske lenge…. jeg hadde ikke presset meg så bra om ikke Odin hadde løpt foran og vært “haren” min 💕 jeg slapp de foran meg den siste halve kilometeren (litt irritert over det, så nå må jeg trene bedre før neste løp) 🙂 men jeg kom meg i mål og var godt fornøyd 💛🏃‍♀️💛
38.55 på 5 km er helt greit for meg. 

Arrangementet var helt fantastisk 💜🏃‍♀️💜 Stemningsfullt, flott og variert løype, mat og drikke rundt bålpannene i målområdet. Og vi konkluderte: “Dette skal vi være med på neste år også” 💜💜🏃‍♀️🏃‍♂️🏃💜💜

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg