Grå søndagstur 🔥

Hadde bestemt meg for fottur og bål i dag. Humøret var på bånn, men vilja var sterk 😘

Jeg hadde med truger, men noen hadde gått før meg så jeg kunne bare tråkke i veg 😘

Skogens konge hadde også tråkket løype for meg, selv om jeg fikk ikke sett noe til han (dummen) 😘

Her merket jeg at det er godt jeg er skikkelig sta, for i dag var det tungt oppover bakkene. Jeg ville bare så veldig komme helt opp til utsikten (Rullen, som det egentlig heter) 😘

Blid, som alltid ☺️

Snart oppe og grå, men fin utsikt 😘

❤️ Se så flotte furustammer ❤️

Endelig på toppen 😘 kroppen var ikke fornøyd, hodet var kjempefornøyd 🤣

Dette er “mitt sted”, hit drar jeg titt og ofte når jeg er full av tanker….

positive og negative 😘

Kjente på kroppen at selv ned igjen var ikke alt helt ok, irritert over at jeg som egentlig er ok trent skal kjenne på en kropp som ikke vil 😡 men jeg klarte med nød og neppe å gå dit jeg ville fyre bål 🔥

Fant en stubbe å fyre på….

Stekte brødskivene før bålet var skikkelig i gang….og kjente på at kroppen våknet bitte litt til liv etter litt energi 😘

Jeg var kliss blaut på beina så sokker og føtter ble tørket ved bålet 🔥

Her ble jeg sittende lenge, med tankene mine….nøt stillheten og varmen….ryddet litt i hodet 😘

Det skumret litt da jeg takket for meg i skogen i dag….

Tankene mine tok jeg med meg. Jeg er så usikker på neste skoleår. Det begynner å planlegges nå. Jeg ønsker å fortsette med klassen jeg har, men sannsynligvis får jeg ikke lov til det for på vår skole skal det byttes minst en gang i løpet av barneskoletiden. Da må jeg sannsynligvis starte opp med 1.klasse igjen til høsten. Det er utfordrende på mange måter, både pedagogisk (det jeg står for) og andre utfordringer som bare ligger i det første skoleåret.

Og det er da jeg vurderer å flytte på meg, til Finnmark 😘 men vil jeg klare mørketida (jeg som er trøtt hele vinteren her) 🤔 og jeg kan jo vente til jeg blir pensjonist 😘

Jeg får tenke videre på det 🤔

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg