Hagearbeid er også friluftsliv ☺️

På veg hjem fra jobb i dag så dukket plutselig dette rådyret opp…..hos naboene mine ☺️
Han brydde seg ikke noe om at jeg satt i bilen               og så på han 💚

Ettermiddag satte jeg av til hagejobbing i dag, mye som måtte gjøres 😘 og slik himmel gir meg skikkelig sommerfølelse 🩵

Lykkefund er nå klar for å glede meg fremover 🤍🩷🤍

Jeg tar opp og legger stein, på nytt. Men sukk…..jeg har for lite stein og det koster å kjøpe nytt 🥲 har sett etter “gis bort”, men ikke funnet noe her i nærheten enda 🥲

Oj, noen har visst skikkelig dårlig vær 🙀 jeg elsker slike skiftninger i været 💙💦

💙💦💙

Men nå må jeg inn og få med meg EM i friidrett ☺️ ønsker alle en fin kveld ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg