Hagen min ❤️

Jeg elsker å pusle og stelle i hagen 💚 jeg bruker min kreativitet, jeg jobber fysisk, jeg lar tanker og drømmer flyte fritt, jeg forsvinner inn i min egen lykkelige boble 💚 og jeg blir heldigvis aldri ferdig 🤣

I år laget dattera mi seg en kjøkkenhage hjemme hos seg 😳 og det har IKKE jeg 😪 da måtte jeg bare sette i gang 🤣

Noen kasser er ferdig kjøpt (stjerna), de andre snekret jeg av gamle gratis- materialer. Jeg liker å bruke minst mulig penger, det gir en ekstra glede 💚

Til våren skal disse fylles med jord, frø og planter (bringebær og solbær). Og kanskje får jeg flere ideer til dette området før våren kommer 🙄 og jeg skal legge gulv på grusen 🌼

Så var det dette området 🤔 her ønsker jeg meg et par gule roser, clematis og kanskje noe mer. “Det gule bed” kanskje (ehhhhh, det er jo noen planter der fra før og de er ikke gule 🤣).

Uansett, jeg måtte lage en innramming, så det var det jeg gjorde i dag. Neste gang skal jeg fjerne gresset og opparbeide bedet. Gleder meg til våren 💚🌼💚🌼💚

Jeg fikk noen materialer som sønnen min hadde til overs, etter verandabygginga si. Da skal jeg lage en liten platting ved inngangspartiet mitt. Håper å lage til noe fint der, noe jeg kan hente fra naturen 💚

Denne rosa gleder meg fortsatt hver dag, både når jeg er ute i hagen, men også når jeg sitter inne i stua og ser ut 💕

Fortsatt god helg folkens 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg