Hagen min 🌸🩷🌸

Når snøen forsvinner og våren melder sin ankomst, ja da begynner det å klø i fingrene 💚 hagen roper på meg ☺️

Likevel, det er kaldt….alt for kaldt til å kunne kose seg skikkelig med hagestell. Jeg fikk kjøpt litt jord i dag, begynte så vidt å gjøre klart til grønnsakshagen min 💚

Kjøpte også kugjødselkompost, som jeg la rundt frukttrærne, i håp om bedre avling 💚

Knoppene venter på varmen 💚☺️💚

Disse knoppene ble laget i høst 💚 Rhododendron 🩷

Epletre 🩷

Olav sitt plommetre fikk også gjødsel 🤎

Vinteren har vært kald og hard mot rosene mine, men det ser ut til at de overlever 🤔

Jeg har flere flotte peoner, og selv i kulda kan jeg følge med og se at de vokser litt for hver dag som går 🩷

Er det påske nå 🤔🤣 lyser fint opp 💛

HJELP!!! Magnoliaen kommer med blomstene nå…..men de tåler IKKE kuldenetter, da blir blomstene brune og ikke hvite og vakre 😳 håper det går bra.

Markdekkerosene har klart seg fint 💕

Blåputene også 💙

Om ikke lenge blomstrer jordbærene 🌸

Med frosne fingre kom jeg meg inn utpå kvelden, vasket vinduer og kunne nyte fullmånen 🩷 God natt 😴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg