Harebesøk, “melkedrikkende familie” og mye mer 💕

Jeg kan være ganske tålmodig, og det lønner seg ☺️    så i går kom besøket jeg håpet skulle komme 🤍 nydelig å bare sitte og nyte synet av haren 💕
🤍🤍🤍
Han spiser solsikkefrø. 

Jeg fikk vært en rask tur i butikken (nedi Tuddal), og fylt opp med drikke. Vi drikker nok litt mer melk enn folk flest. Denne ferien har jeg kjøpt inn 47 liter (til 4 personer 🤣) 💕

Så, til dagens skitur 💙 planen var klar og ble fulgt 💙

Startet ved hytta, selvfølgelig, vi er heldige sånn…..og her ser dere harene har satt spor etter seg (jeg så to stykker i går) 🤍🤍

Godt i gang med dagens kos 💙

Ehhhhh, godt at bakken var nypreppa…..  for den er bratt og jeg trengte styresnø ❄️ det gikk fint og her har jeg kommet ned, snudd meg og tatt bilde 💙

Ei furu med lange “armer”, trur egentlig at den prøvde å gripe etter meg 😳

Bjørka krabbet mot skiløypa og strakk også ut sine lange “armer” 😘

Furua har nok hatt et lynnedslag en gang.

Langt der borte er Gaustatoppen, jeg skal i den retningen 💙💙🤍💙💙

Det ser langt ut, men føles ikke sånn når jeg først er i gang…..

I dag var det “påskevær” og nydelig skiføre

Sjåvatn var første stopp 💕

Påfyll av vann og kvikk-lunsj til kroppen 💕

❤️❤️❤️ Vakkert ❤️❤️❤️

Se nå, jeg nærmer meg ☺️ her valgte jeg en ekstra runding (som planlagt) 💙

Gode minner fra denne steinen, som var fast rasteplass i mange år når barna var små 💕

og et ekstra fint minne fra da min far hadde operert hofta si og faktisk møtte oss på ski her. Han ga seg aldri 💕

I dag var løypa mot Gaustablikk kjørt opp, men jeg valgte å ikke gå der ❄️💙❄️

Det er flott når sola speiler seg i skaren 💛

Sist gang rant vi ned dalsøkket her….i dag gikk jeg opp her 💙

Her skal jeg opp til høyeste punkt for i dag

Helt vindstille, perfekt, lykkefølelse 💕

😱Obs!!! Her går elva….ikke fall nedi 😱

Livet er perfekt her oppe, lykken er stor ❤️

Jeg vurderte å gå mot Gaustatoppen, men valgte å følge planen min 💕

💕 Jeg er priviligert 💕

Gaustakne fra ny vinkel, og nå begynner jeg å kjenne på kroppen at jeg har brukt den i dag….men det er et lite stykke igjen

Langt der borte ligger Måsafjell, jeg skal på andre siden av det fjellet (og egentlig er det ikke så veldig langt)….

føles bare litt sånn akkurat når jeg tenkte på det der og da 🤣

Månen er på plass 😘

Og plutselig var jeg på andre siden av Måsafjell….☺️

Tuddal, bygd, ligger langt der nede 💕

 

Godt fornøyd med meg selv i dag 💕 her hadde jeg bare litt utforkjøring igjen før jeg var på hytta. Sliten, men det rare var at litt mat og drikke og så er kroppen klar for ny tur. Det tok en liten time før jeg kjente at kroppen ville mer på tur 😘

Håper haren kommer på besøk i kveld også 🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍❤️🤍

2 kommentarer
    1. Ååå se haren da! Det var godt betalt ventetid
      Jeg har vært på Gaustatoppen 🙂 Så fint der! Og dere har det fantastisk ved hytten og ut i turløypene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg