Heia Odd, laget i hjertet mitt 💘

I dag var det cupkamp i Porsgrunn….

Pors – Odd….lokaloppgjør 🤍🖤💙

Mange gode minner strømmet på, fra tider hvor vi var yngre og lagene var i samme divisjon. Lokaloppgjør er alltid morsomt 🩷

Jeg har vært på kamper siden jeg var 15 år og kjente flere av spillerne. Noen sesonger har jeg “sviktet” litt og kun fulgt med via tv/radio, men i år er jeg mer på kamp igjen 🖤🤍 jeg har også solgt supporterutstyr og vært så heldig å få bidra litt på den måten. Det er bare gode minner fra et godt idrettsmiljø, jeg har lært mye ved bare å observere og lytte 🖤🤍 lært ting jeg har tatt med meg i jobben og livet 🖤🤍

I dag er det stor divisjonsforskjell på lagene fra Grenland, men likevel så vinner vi bare 0 – 1. Starten var bra, godt spill og driv i gutta…..men de bleknet etter hvert og Pors tok mer tak i kampen. De scoret nesten 😱

Sukk, alt i alt en kjedelig kamp, men vi vant og det er viktigst, tross alt 🖤🤍

“Kjenner du de sorte og hvite, laget i fra Skien by. De lar hele Norge vite at Skien er en fotballby” 🖤🤍

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg