Heldagsbåltur 🔥

I dag ville jeg bare være ute i skogen og lade batteriene 🌲🌲🌲

Nyte det livet jeg elsker så høyt 💚

Vinteren er på veg ❄️

I dag måtte jeg virkelig holde på en stund før det ble ordentlig fyr og varme i bålet… Godt å ha med en som sagde og fant mye forskjellig ved…..og vår erfaring er at furu og einer brenner best 🔥 men vi måtte lage mye smått for å få det til. November er en våt og rå/fuktig måned.

Til slutt var det varme nok til å steke fisk og lage middag. Sprøstekt ørret smakte nydelig 💗

💛

Det var litt kake igjen fra i går, ble varmet litt i folie på bålet og det ble dagens dessert/kos 💛💛💛

Storfornøyd 💕

Da skumringstimen meldte sin ankomst, så pakket vi sammen og ruslet hjemover ⭐

Her har visst en firbent kost seg og slappet av….synd han ikke ville besøke oss i dag. Vi hørte hundelos rett ved der vi satt, nesten hele dagen 😳

Se godt på bildet, så ser dere bålet vårt nesten helt på toppen 🔥

Det å rusle hjemover når det skumrer gir meg en indre ro og lykkefølelse som ikke kan beskrives. Jeg vet ikke hvorfor, men slik har det vært hele livet mitt….jeg kan huske den samme følelsen fra jeg var liten ❤️

Og vel hjemme tente vi opp t-lys og roet ned. Senere i kveld er det en ny runde med maskorama 🤔              jeg kjenner på takknemlighet en over at jeg trives med det enkle livet 💛⭐💛

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg