Himingen đŸ€đŸ–€đŸ€

Denne interessante karen her Þnsket meg velkommen da jeg parkerte bilen for Ä gÄ pÄ tur i dag

.

Himingen var dagens mĂ„l

jeg studerte fjellet fra parkeringa og lurte veldig pĂ„ hvordan /hvor jeg skulle gĂ„ opp 😘

Koselige, gamle skilt
..đŸ–€đŸ€đŸ–€

Benken ba meg si noe pent til den jeg gikk sammen med

men jeg gikk alene, sĂ„ da sa jeg “sĂ„ sprek du er, Grete, som kommer deg ut og opp pĂ„ det fjellet” 🩋 det er lurt Ă„ snakke pent til seg selv đŸ©·

Fin, koselig sti Ă„ gĂ„ pÄ .oppover og oppover og oppover og




Perfekt terreng đŸ’šđŸ€ŽđŸ’š

Ehhhhh, skal jeg klatre, eller đŸ€”đŸ«Ł

Neida, jeg skal gÄ langsmed fjellet
..

Fint med litt lunsj undervegs
.. 💙

Her har visst ikke bjĂžrketrĂŠrne blitt enige om hvem som skal gro akkurat her đŸ€đŸ–€đŸ€

Alltid spennende med hull i fjellet đŸ«Ł her var det plass til Ă„ sove, om man ville det 😮

Jeg tok mange blomsterbilder, men har ikke plass til alle i dag
.naturen er sĂ„ vakker 💛🧡💛

Trygt og godt gikk jeg oppover og oppover, som ei fjellgeit 🐐

Her var det ogsĂ„ et hull

dum som jeg er krabbet jeg meg opp dit (det VAR skikkelig bratt)

sĂ„ nĂ„r jeg var der oppe lurte jeg veldig pĂ„, hvordan skulle jeg komme meg ned igjen đŸ€” jeg gjorde som i Lofoten i fjor (stirret bare ned pĂ„ bakken, skritt for skritt) og sĂ„ kom jeg ned â˜ș og i hula var det forresten ikke noe spesielt eller spennende đŸ€Ł

Stien svingte opp et skar

og jeg tenkte “det gikk jo lett Ă„ gĂ„ opp hit”
..bare at det var langt igjen, og fortsatt mye oppover đŸ€Ł

Nydelig utsikt, selv om jeg ikke var fremme đŸ©”đŸ’™đŸ©”

Stein blir mer og mer interessant. Se pĂ„ denne da, rosa striper đŸ©·đŸ©·đŸ©·

Eller denne med mye hvitt pĂ„ đŸ€đŸ€đŸ€

Langt der borte ser jeg varden jeg skal til 😘

Nesten hĂžst, bare đŸ’›đŸ§Ąâ€ïžđŸ§ĄđŸ’›

Og plutselig var jeg fremme â˜ș mĂžtte koselige folk og pratet om turer i Norge ❀

â€ïžđŸ©·â€ïžđŸ€ Vakker

Vanskelig Ă„ fĂ„ frem hvor vakkert det virkelig er đŸ’™đŸ€đŸ’™

Perfekt dag for topptur đŸ©”đŸ€đŸ©”

Ehhhhh, sukk, jeg kunne gĂ„tt ned her og fĂ„tt en rundtur

.men det VAR bratt, sĂ„ jeg feiget ut og gikk samme veg tilbake 😘

Burde gÄtt der, men



Vakkert!

Veldig fornĂžyd jente pĂ„ toppen đŸ©·đŸŠ‹đŸ©·

Valgte Ă„ fotografere ulike motiv pĂ„ veg tilbake đŸ©·đŸŠ‹đŸ©·

Og jada, her var det molter. De fleste var plukket, noen var fortsatt kart (som denne)
..og 20 stykker havnet i magen min 🧡💛🧡

Langt i det fjerne ser vi Gaustatoppen,

dit skal jeg til helga og heie pĂ„ Norseman – utĂžverne 😘

Synes dette bildet ble flott â˜ș

Her ser vi ogsĂ„ Gaustatoppen i det fjerne. Klart, nydelig, flott vĂŠr đŸ’›đŸ©”đŸ’›

Erre mulig, se hvordan fjellet er dekorert ❀

Nedover skaret igjen 💚😘💚

💛 Gult er kult 💛

NĂ„r det gikk bratt og fort oppover, sĂ„ gĂ„r det like bratt og raskere ned igjen đŸ€ŽđŸ€đŸ€Ž

Se hvordan denne grana bare klamrer seg til vegetasjonen er oppe đŸ€ŽđŸ€ŽđŸ€Ž

Furuer er min spesialitet đŸ€Žâ€ïžđŸ€Ž

Og sĂ„ var jeg nede
..koste meg en god stund ved dette vannet
..og lurer pĂ„ hva gjĂžr jeg i morgen đŸ€”đŸ˜˜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg