Hjellevannet rundt 💙

Vi startet skoledagen med skitur i soloppgangen….det var kaldt, men ved å være i bevegelse så holdt vi varmen 💙

og sukk, jeg er forelsket i vinterens kalde, flotte, romantiske natur ❄️❄️❄️💙💙💙

Jeg har som mål minimum 10000 skritt hver dag (og det er lett å få til), men da er utfordringen…..skal jeg trene etter jobb når jeg har nådd målet om antall skritt 🤔

i dag valgte jeg Hjellevannet rundt, som er ei fin runde hvor jeg kan gå hjemmefra 💙 ikke langt, og på slike fine dager som i dag så var det vakkert og ikke glatt å gå ❄️💙

Rimfrosten leker seg i trærne ❄️💙❄️

Og langt der oppe på himmelen er månen….som jeg gleder meg til å se når den blir full igjen…håper kulda er her da 💙

Hjellevannet

Skien, min by ligger inn til venstre 💙

Ikke så lett å hvile beina her…

må vente på våren da 🤣

Vi er utrolig heldige som har denne flotte gangvegen rundt vannet….det er mange som velger å gå tur her ❄️❄️💙❄️❄️

Det ser kaldt ut å være fugl 🥶

Sola var i ferd med å gå ned og laget magisk, romantisk stemning ❤️

Skien kirke i det fjerne, et flott byggverk ❤️

Flott gangbru…vekk fra trafikken ❄️💙❄️

Det kveldes ❤️

Jeg måtte ha med det rimfrosne rekkverket også, det var jo så vakkert ❄️❄️💙❄️❄️

Der borte gikk jeg “i sta” 💙❄️💙

Kvelden lister seg på tå….

 

Vakker isform skapt av naturen 💙

Selv tørre hekkplanter

blir vakre med rim på ❤️

Damen i Hjellen skuer fortsatt utover vannet….venter nok på sin elskede 💙

Her måtte det vært kult å stå inne og se ut gjennom isen, men dessverre var det stengt ❄️❄️❄️

Da ønsker jeg alle en god fredagskveld ❤️

Det tok sin tid, ikke fordi jeg gikk så tregt når jeg gikk…men jeg “måtte” jo stoppe og ta bilder hele tiden 🤣 jeg kjenner at jeg blir glad og lett i kroppen av slike opplevelser i naturen ❄️💙❄️❄️💙❄️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg