Hjelp, hvordan havna jeg her 😂

Jeg startet jo dagen i tåke på Valdresflya,

Og da var det ikke langt ned til Ridderspranget. 😲

Problemet mitt i dag var vått, glatt fjell og jeg var som vanlig redd for å falle uti. Men som dere skjønner, jeg overlevde 😂

Ingen ville fått tatt meg i sine armer og hoppet over der 😲

Naturens kunst er vakker!

Ikke godt å vite hva slags “dyr” dette er, men han spiser i hvert fall stein 🙃

Jeg kjørte bare forbi denne porten, syntes den var fin, stoppet og tok bilde 💚

Jeg trur dette var i Odda 😂

 

Denne bjørnen forlangte at jeg måtte komme inn og kjøpe is….

2 stooor kuler is til kr 38 var høydare.

Hjelp, trollet på Dombås har fanget meg🙈

Jeg vurderte moskus-safari på Dovrefjell.

Men gubben som arrangerer dette virket ikke så veldig interessert.

Dårlig kjemi kanskje. Han sa det kostet 600 og at jeg måtte regne med å gå langt, og jeg følte at han ikke trudde jeg kunne gå så langt. Jeg måtte regne med 3 til 4 timer, sa han. Ser jeg virkelig såååå gammel ut at jeg ikke kunne klare det, sukk 😪

Da kjørte jeg videre!

I dag tok jeg et stopp før Trondheim, slappet av, så på himmelen og sov litt. Deilig 💕

Disse tre bildene er fra utsiden av et lysstøperi før Levanger. 

I Steinkjer hadde denne måka funnet ut at den ville bo i innkjøringen til et kjøpesenter. Mye å se på der mens hun kjeder seg med ruginga 🙂

 

Jeg følte meg litt ensom i dag, så da ble disse tatt med som selskap i bilen. 

 

Det har vært en varierende dag, følelsesmessig. Jeg startet i godt humør, innstilt på å stoppe der jeg fant det for godt. Jeg gjorde det, men følte meg ensom 😪 Jeg kjenner meg selv veldig godt og visste at det ville gå over. Jeg trives i eget selskap, men kan likevel i noen settinger bli misfornøyd og få dystre tanker.

Vel, jeg kjørte og kjørte. Stoppet bare for å strekke på beina. Humøret var omtrent på bånn da jeg tok meg en hvil før Trondheim. Jeg sa til meg selv at det vil bli bedre når jeg kommer til Nordland 🌻

Og det er rart, men så fort jeg kom meg på nordsida av Trondheim, så begynte humøret å snu. Helt av seg selv 💕

Og hvordan havnet jeg her, i ingenmannsland, rett ved et vann som heter Løgnin. Jo da, E6 var plutselig til reparasjon og jeg måtte ta en annen veg. Men omkjøringsvegen viste pil mot Brønnøysund, og dit skal jeg jo. Flaks 😂

Så da kjører jeg dit på denne vegen, i stedet for der jeg planla i hodet mitt. Og dette er en super, nypreparert og flott veg. Med masse bomstasjoner, så jeg er med og betaler den 🙂

I kveld ble det natt i teltet. Masse knott på utsiden, men jeg er inne 😂

2 koselige syklister har også campet her 🚴🚴‍♂️ og et par bobiler. Folksomt 😂

I morgen ser det ut til at jeg kommer meg til Brønnøysund. Det blir bra ❤️

God natt 😴

7 kommentarer
    1. Overraskende rask fremdrift på deg..Trodde du skulle ha med deg en hel drøss med stolper på vei nordover..Du er sikkert drittlei av stolpejakt..

    2. Så koselig å lese Grete. Allikevel tenker jeg du kjørte feil ved Dombås😅 Ensomhet er en kunst, og du er god på å snu tankene når det butter litt imot. Kos deg videre på ferden din😊

      1. Neida, jeg kjørte riktig. Var litt trøtt i går så Otta ble til Odda 😂 humøret er bra igjen nå, nå er jeg “hjemme” i Nordland 💚

    3. Så bra…..men stryk Odda, for det er på Vestlandet. veldig moro å følge deg…..undres hvor du havner neste natt….klem fra storesøster

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg