Hjelp, jeg har kjøpt bil 😱

Det er ikke alltid like lett å være meg 🫣     i dag har jeg kjøpt meg bil, en sånn jeg har lett etter en god stund. Men det er skikkelig skummelt 😱 den er MYE større enn den jeg har og jeg skal hente den til uka. Tenk om jeg har kjøpt “katta i sekken”……akkurat nå har jeg utrolig mange krisetanker i hodet,…..men jeg roer meg selv og sier at det går sannsynligvis bra 🩷 og det er drømmen min som går i oppfyllelse nå. Bilen skal innredes med madrass og sovepose…..da kan jeg bare stikke av gårde, til skogs, så fort det passer 🩷🩷🩷💚💚💚🩷🩷🩷💚💚💚🩷🩷🩷

Å oppfylle drømmer er en fin følelse 💘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg