Hjem kjære hjem 🍂🍂

Formen er oppadgående, jeg er rastløs og magen min og jeg er uvenner 🥵

Magen krever at jeg må kvitte meg med det den har inni seg, akkurat når det passer den. Ganske uforutsigbart, som dere sikker skjønner 🤣

Men det er lite forenlig med resten av kroppen som nå er klar for jobb og det meste.

Dro på jobb i går morges, rakk å være der en halv time før jeg slukøret tuslet hjem igjen (det funket dårlig å være på jobb) 😪 så hva gjør jeg da 🙄 kjeder meg 😳 tenker på alt jeg har lyst til å gjøre. Jobber litt hjemmefra…..og tenker fort gjennom: Hva kan jeg gjøre nå, og hva kan jeg ikke gjøre (ut fra at magen bestemmer det meste) 🤨

Joda, naturen…. ❤️❤️❤️

nok en gang,…..den er der og ønsker meg velkommen….stille og fredelig….

og om jeg må tømme meg litt, så går det helt fint 🙃 sier den.

Det er bare så utrolig deilig å komme seg ut. Og jeg er heldig som har bil og kan kjøre litt. Da ble valget i dag å kjøre “hjem” til områder jeg vokste opp i ❤️❤️❤️

Det blåste kaldt, og jeg fyra ikke bål, men det var DEILIG likevel. Frisk høstluft 🍂🍂

Og plutselig, undervegs i dag, kom jeg på at jeg MÅTTE jo finne furukvister til krukka ved inngangsdøra mi (ALLE har vel det).

Det ble sent før jeg kom hjem i kveld, men kvistene kom på plass.

Gleder meg til morgendagens innhold…. hva nå det blir 🍂🔥🍂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg