Høst på fjellet og kos i heimen 🧡🦋🧡

På hytta legger jeg alltid ut masse solsikkefrø og nyter dyrelivet som kommer og spiser. Alt fra fugler, ekorn og hare spiser frøene. I dag var det lavskrika jeg tok bilde av, selv om det var spettmeis, toppmeis og kjøttmeis der også. Ekornet var ikke så ivrig på maten, bare litt nysgjerrig når vi kom 🧡🤎🧡
🤎🧡🤎🧡🤎

Vi dro til Gaustablikk og storkoste oss på tur i nydelig vær og temperatur 💙💜💙

Gubben og gamla på tur 💕

Jeg blir aldri lei av de vakre formasjonen som lavet lager på fjell og stein her oppe

Gaustatoppen rager flott i bakgrunn 💜💜

Posering i vakkert høstfjell 🧡🤎🦋🤎🧡

❤️❤️ Fjellet er på sitt vakreste nå ❤️❤️

Nede i Tuddal sentrum har de en bokbu, den bruker vi (les Olav 😂) flittig. Bokbuer/bokbyttesteder er et flott tiltak for alle som elsker å lese 😍

Tuddal har også døgnåpen butikk, helt supert for meg som kan være ganske spontan og plutselig stikke på hytta 💕💕

Dessverre måtte vi dra hjem i dag 😪 jeg må forte meg å bli pensjonist snart…..da skal jeg nyte mange uker i strekk på hytta

Måtte stoppe og ta høstbilder, stadig vekk 🧡💛🤎💛🧡🤎💛🧡❤️🧡🤎💛❤️🧡🤎

Jeg er ikke helt ferdig med stolpejakt heller, så da ble det stopp på Gvarv i dag, i eplebygdas rike 🍎🍏🍎

Trur kanskje ikke denne larven er godt likt blant bøndene her, men søt var han 🤎🤎

Det var virkelig ikke lett å gå forbi alle eplene, det luktet nydelig og de fristet med fargene sine 🍎🍎🍎

Plutselig kom jeg over en flott foss også 🧡

Vel hjemme i egen stue 🤎❤️🤎

Høsten er en flott tid, med levende lys og innekos 💛🧡💛 stemningsfullt 🧡💛🧡

En flott høsthelg i naturen er over og jeg gleder meg til neste naturopplevelse 🤎❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg