Høstens løp startet i dag 🏃

I går fikk jeg en koselig, liten gave fra dattera mi (ei på jobben hennes som lager slike) 🧡 passet perfekt i bilen min 🧡

Og i dag vasket jeg bilen, tok ned taket og dro på cabtur…….sammen med eldste barnebarn. En skikkelig koselig tur med småprat og fin musikk (ikke alltid like lett å finne på noe med han som snart er 16 år) ❤️

I ettermiddag startet bedriftsidretten opp med høstens løp……og jeg løp og gikk som jeg pleier. Kroppen min er visst konstruert slik at den liker det best 🤣 7,43 på kilometeren er ikke noe å skryte av, men det er alltid bedre enn å ikke være med ☺️

Dagens løype var varierende med sti, grus og asfalt. Perfekt terreng med variasjon mellom flat, mot- og utforbakker 🏃

Hadde en koselig prat med ei veldig hyggelig dame mens jeg ventet på sønnen som løp på tid (jeg løper uten tid, og derfor før de raske)…..

Nå skal jeg kose meg med friidrett på tv 🩷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg