Hurtighets- eller utholdenhetstrening ⛷️

Jeg blir liksom aldri helt enig med meg selv, må man trene hurtighet/tempo 🤔

er det viktig for utholdenheten 🤔

jeg har som mål å holde kroppen i gang gjennom vinteren, slik at den kommende sommerens fjelltopper går greit å komme seg opp på ☺️ samt at kroppen vil glede seg over noen mil på “løp” ☺️

men er det da viktig å trene tempo 🤔

Jeg har alltid sagt det, og mener fortsatt, at jeg er en bedagelig, lat aktiv person ☺️

Det med tempo blir da uviktig for meg. Utholdenhet derimot er veldig viktig, for jeg blir skikkelig irritert om kroppen ikke holder til mål (det målet jeg setter meg for hver tur) 😘

I dag ble det litt over 18 km på ski og det rare er at når jeg for tre uker siden gikk halvparten så langt, så var jeg godt fornøyd og litt sliten. Nå går jeg mer enn gjerne 18 km og føler meg ikke sliten 🤔 skal lure på hvordan det blir om tre uker frem i tid 🤣

 

2 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg. Det er bedre med utholdenhet enn hurtighet. Grunn til å holde seg aktiv gjennom vinteren er sommerens fjelltopper.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg