Hviledag 💛🐰💛

“Du ser meg ikke” 😘

Skal lure på om han tenkte slik der han stod og var redd da jeg kom ut på verandaen og strøk han over hodet 💛

Jeg hørte et dunk i vinduet, gikk ut og fant en skremt liten tass 💛

“Ser du meg, likevel” 😳

Han er jo nydelig da 💛 og heldigvis fløy han av gårde litt etterpå,

og virket frisk og fin 💛

Dro opp til dattera mi for å bl.a å hilse på Signe,          ho er ikke veldig kjælen….ganske skeptisk og sær 🙃

Jeg måtte gi opp i dag,

fikk ikke komme helt nær 😉

Planen var å kose meg med bål i dag…… ehhhhh, det er ikke ofte jeg sliter med å få fyr på et bål, men i dag måtte jeg nesten gi opp. Det var skikkelig vått 😘 måtte mate bålet med småkvist hele tiden 🙃

Koselig i naturen i dag…..

det begynner å spire og gro 💚💚💚

Ikke så lett å se kanskje, men gamle stubber vitner om et liv som har vært her en gang 💕

Og kanskje noen bor inni her 🤔

I går kom det litt snø, det var kaldt i natt og den ble liggende på grana 💙

💚 Grønne nyanser……

Kanskje det bor noen inni her også 🤔

Ikke helt våren enda…..

Jeg måtte besøke sauene i dag. 

Lillepus nyter omsorg og kos med en av sauene ❤️❤️❤️

Tenk at om få uker kommer det sannsynligvis fine lam ut av noen av disse sauene, vi gleder oss skikkelig 🐑🐏🐑

Oj, sommer allerede ☺️

vakker uansett årstid 💛

“Sukkertoppen” blomstrer snart 💚

Det ble middag hos sønnen og barnebarna mine, og fotballkamp ☺️😍🙈🥵😥

Dessverre for meg og bra for “smågutta”,

Liverpool tapte mot Manchester United 😡

det var engasjement i stua undervegs, og vi vekslet på å være stille (sure) og juble.

Uansett, koselig stund med gutta ❤️❤️❤️

 

Hviledag er helt ok, og jeg trengte det 💛

💛🐰💛 En uke igjen til påske 💛🐰💛

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg