Hvitt i hvitt på fjellet 🤍❄️🤍

Nydelig morgenstund i dag også….

og da jeg stod opp var sønnen allerede på sin treningstur på ski (stolt av å ha en aktiv og sprek sønn) 💕

Nøtteliten har fått flusst med mat 💕

Nydelig temperatur og nesten helt vindstille gjorde at vi dro i veg på skitur….

heldigvis var det ikke noe galt med synet mitt, jeg tenkte det en stund, men yngste barnebarn sa: “jeg ser ikke hvor vi skal gå, alt er jo hvitt”. Da pustet jeg lettet ut og skjønte at det ikke bare var mine øyne som strevde i dag 🤍❄️🤍

Gubben poserer villig for fotografen ❄️❄️

Her ser dere hvor godt det var å se skiløypa ❄️❄️❄️🤍🤍🤍❄️❄️❄️

I dag skulle vi stoppe, fyre bål og spise middag ute (karbonader) 💕

Bålkos er lykke 💕

Kvelden går med til peiskos og radiokos 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg