Hvor blir alle dagene av 😳

Jeg har fĂ„tt meg leieboere igjen 💙 de flytter gjerne inn pĂ„ denne tiden av Ă„ret, men blir ikke sĂ„ lenge 💙  dĂ„rlig betalt i penger, men fine opplevelser er gull verdt 💛
💛💙💛
SĂ„ er det alle de fine lammene da 🐑 og i dag fikk jeg endelig oppleve en fĂždsel (det blir nok mitt yndlingslam.,og bilde av det kommer senere) 🐑

Ho her lodde meg i senk, sĂ„ jeg mĂ„tte bare ta bilde til slutt đŸ€đŸ‘đŸ€

Kvelden ble vĂ„t og kald, men perfekt 💜 Odd slo Molde, i Molde og yngste barnebarnet mitt vant sin kamp i Langesund. Han spiller pĂ„ Gjerpen ❀

Det er godt Ă„ krype under dyna med en frossen kropp đŸ©· god natt đŸ©·

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg