Hyttetur, Teinvassåsen 💦

Vi er heldige som har tilgang på hytter å reise til. Og denne helga blir det en enkel hyttetur……uten noe luksus. Det er deilig. Vi fyrer og snart blir det varmt i hytta. Ute pøser regnet ned, men yr lover oss bedre vær i morgen 💦💛

Jeg har nytt strikkeprosjekt på gang, så jeg finner roen foran ovnen. Dette er ikke min hytte, så her trenger jeg ikke gjøre noe annet enn å slappe av 🫣 og det er jeg jo god til………

Gubben svinser rundt og i morgen skal han på veidugnad, mens jeg har dagen til fri disposisjon for meg selv 😘

Ønsker alle en strålende fin helg 💦🩵

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg