Ja, jeg er sprek 🦋

Vi skulle til Porsgrunn med elevene i dag (ca ei mil fra der jeg bor)…..og vi skulle møte dem der ute. Jeg kunne ikke ha bil eller sykkel, for vi skulle ta toget hjem. Det som da falt meg inn var at jeg går ut (og joda, jeg vet at det er noe gult som kjører på vegen og som heter buss 🤣)….men det er bare stress,…..lettere å bruke beina 🫣

Så jeg stod opp rett før klokka seks og kom meg av gårde en halvtime senere 😘

“Dama” på bildet over, lå og skuet over blikkstille vann 💦

Jeg trudde en stund at jeg ikke ville rekke ut i tide, så jeg måtte løpe litt….men det gikk helt fint.

Og rosene på bildet måtte foreviges 🌸 jeg kjenner nesten dufta hit bare ved å se på bildet 🩷🌸🩷

Noen har bevart et flott, gammelt, tørt tre på denne måten. Jeg syntes det også var fint 🤍🖤🤍
PIT (teaterfestival i Porsgrunn) var målet vårt i dag 🖤

 

Det ble en fantastisk dag sammen med 52 flotte 4.klassinger. Alle hadde det gøy og koste seg, både barn og voksne. Vi er heldige som fikk til denne fine dagen 💜

Jeg har passert 35000 skritt og føler meg rimelig sprek ☺️ godt fornøyd med meg selv og satser på å holde formen ved like videre. Jeg opplever ikke at det å gå ei mil er langt, det tok meg halvannen time. En fin liten gåtur med litt løping.

Kroppen elsker det 💜🩷🌸🩷💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg