Jippi, ny rekord i høst 🏃‍➡️

Jada, det er deilig å kjenne på at treninga jeg legger ned gir resultater…..ikke de store resultatene, men likevel fremgang 🏃‍➡️ jeg slo tida mi rundt Hjellevannet med 1 minutt og 15 sekunder ☺️ og i tillegg syntes jeg det gikk lettere å komme seg rundt. Håper fremgangen vil fortsette 🏃‍➡️

Egentlig har denne uka vært veldig annerledes enn planlagt. Jeg løp jo forrige lørdag, kjente på stram lårmuskulatur søndag og mandag, og i tillegg hadde jeg en fryktelig vond skulder som også var årsaken til at det var vondt å puste. Da var det vanskelig å tenke positivt, men så på tirsdag var det bedriftsløp og mye løsnet og ble bedre. I går slappet jeg helt av, og så kom det et godt resultat i dag. Da er det lett å finne positive tanker ☺️ med andre ord, en vekslende uke 🩷💜🩷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg