Jobb, fritid og trening ❤️🩷❤️

 

Det er ingen tvil om at jeg har den perfekte jobb, for meg 🩷 jeg storkoser meg sammen med barn….store og små 🩷 nå er skoleåret i gang, og jeg gleder meg til dagene og ukene som kommer. Jeg nyter og samtidig tenker jeg på at det kanskje er det siste kullet jeg skal jobbe med. 3 år til, og de skal over på ungdomsskolen. Da er det kanskje på tide for meg å bli pensjonist, men bare kanskje 🫣☺️

Etter jobb i dag måtte jeg klippe plenen, robotklipperen er i stykker IGJEN 🤬 erre mulig 🥵 men det er jo fin trim for meg da 😘 Så fikk jeg koblet fra klipperen og lagt den i bilen, leveres i morgen etter jobb. Håper de fikser den eller at jeg får ny 😘

 

Jeg har rådyr i hagen min, som spiser opp ting og ødelegger litt for meg. Men jeg elsker dyra, så da fant jeg ut at hønsenetting rundt stammene på frukttrærne kanskje var lurt 🤔

I helga sa jeg til kjæresten min at jeg ikke hadde tid til å sylte bæra han plukker til meg. Men det handler jo bare om effektivitet 😘 så i dag ble det 3 glass bringebærsyltetøy og disse begrene med blåbærsaft. Kanskje det kan hjelpe meg med tørrheten i munnen å drikke blåbærsaft 🤔 det skal jo være skikkelig sunt 💙💙💙

Jeg sjekket postkassa i dag, og jippi….                             jeg hadde vunnet noe 🩵 🩵🩵

Bilder som dette hjelper meg til å trene i hverdagen. Jeg trener for å holde kroppen fornøyd og i gang, så slike toppturer er lystbetonte og fine ❤️ håper jeg får mange flotte toppturer i fremtiden ❤️🩵💙🩷💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg