Julegavetrøbbel 😳

Du store min tid 😳 jeg kan jo skylde på at jeg har fylt 60 og begynner å bli glemsk…. det er bare det at jeg har alltid vært sånn, sånn som jeg skal fortelle om nå 😘

Det har seg slik at når jeg kjøper, eller lager julegaver, så pakker jeg de inn og setter på merkelapp med til og fra med en gang. Kjekt med alt som er gjort 🙂 Det er jo ikke så annerledes enn hva andre gjør, vil jeg tru 🤔

Men, sukk, så er det dette med hukommelsen da 😳 i dag “gikk jeg gjennom” alle merkelappene (og det er ikke så utrolig mange egentlig), måtte bare dobbeltsjekke at jeg har husket på alle ❤️ Og det er da jeg opplever det, IGJEN, det som skjer hvert år, jeg har glemt hva som skjuler seg i mange av gavene 😳

Erre mulig 🙈

Hvert år bestemmer jeg meg jo for å ikke pakke inn før bittelille julaften. Sukk ☺️

Ja, ja, da blir det jo en overraskelse for meg også når de åpnes opp på julaften 😂 det gjelder å finne det positive ❤️🎅❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg