Julelys og månen 🌟💛

Litt kult bilde over….jeg klarte sikkert ikke å holde kameraet stille nok (det blir sikkert bedre når jeg bare får spart til ny mobil) 😂 uansett, tøft nok 🌟

Jeg har så vidt begynt å pynte….deilig å ta litt og litt. Ute først….for lysene gjør noe med meg, de gir glede og godt humør 🌟

Jeg har “investert” i noen små, men koselige lyslenker (kr 20 pr stk) 🌟🌟🌟

Og med dette på trappa blir jeg fylt av gode, varme følelser 🌟💛🌟💛🌟

Men ingen ting kan måle seg med en måneskinnstur 💛 jeg ruslet en liten tur og storkoste meg. Fullmånen er snart på plass 💛 til uka må jeg få lagt inn en litt lengre tur i kalenderen min 💛

Nyt kvelden folkens 💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg