KI kurs, første arbeidsdag 🫣

 

Første dag etter sommerferien og jeg var på kurs….. Kunstig intelligens (KI)

Egentlig hadde jeg ferie i dag også, men valgte å gå på et frivillig kurs……uten lønn selvfølgelig (i penger), men KI kan jeg ingen ting om og da bare MÅTTE jeg slå til å lære litt i hvert fall. Dro på kurs med nedsenkede skuldre og tenkte at når utgangspunktet er lik null, så måtte jeg jo gå ut igjen etter endt dag i pluss….. 🫣☺️

Det gjorde jeg virkelig. Føler at nå vet jeg litt mer hva det er, opplever at det er spennende og vil begynne å ta det i bruk bl.a når jeg skal planlegge undervisning fremover. I tillegg er det mange gode verktøy for elevene, som jeg håper å kunne lære dem å bruke.

Men jeg er fortsatt der hvor dette kun er i tillegg til slik jeg liker å undervise: jeg bruker meg selv, forteller historier og lever meg inn i det jeg formidler ☺️

gleder meg til kommende skoleår ❤️

Deilig lunsj/mat på kurset (i tillegg til frukt)…… og hyggelig prat med “gamle” kollegaer ☺️
🤎🩷🤎

I dag avslutter jeg med skrytebilde av dagens innhøsting fra hagen…..moro å dyrke sine egne grønnsaker og frukt ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg