Kjendiser, fisketur og litt til 😘

Jeg er egentlig ikke sĂ„ veldig opptatt av kjendiser og sĂ„nt, lar de fĂ„ leve sitt liv
.. men sĂ„ plutselig, denne helga, har det snudd litt. SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ koselig at Else K.F. ser ut til Ă„ ha funnet seg en mann som passer for henne ❀ jeg bare MÅTTE lese litt om det â˜ș

Og sĂ„ har begynt Ă„ fĂžlge Frank LĂžke pĂ„ Instagram. Jeg fĂ„r stĂžrre og stĂžrre respekt for den mannen. Han sier og skriver mye klokt, om det Ă„ leve livet ❀ hĂ„per det gĂ„r bra med han nÄ .hĂžyt oppi fjella 😘

Han er vel like sta som denne furua her, holder fast ved det han vil 😘

Da vi kom oss ut i formiddag ble vi mþtt av en iskald nordavind, brrrrrr 🙃 vi skulle ut og fiske, men valgte oss en rusletur fþrst 💛

Nydelig vér egentlig 💛

Bristeferdige knopper 💛💚💛

Skygger, og et gammalt rotvelt lager kunst

Jernbanen gĂ„r rett forbi Herefoss, dessverre stopper ikke toget her lenger đŸ˜Ș

💙💙💙 BlĂ„veis 💙💙💙

Naturens hjerte lyste mot meg đŸ€Ž

Ikke blĂ„veis, men like vakker 💙

Vinden lþyet og det var tid for fisking 🐟

Jeg prĂžvde med ulike kroker, mark og dupp

men ingen fisk i dag heller đŸ€Ź

Ventet tĂ„lmodig, nĂžt sola og hadde det egentlig veldig fint ❀

Plukket til og med hvitveis til kjĂŠresten đŸ©·

Vi bor et stykke fra hverandre, men det gĂ„r helt fint
.sĂ„ utpĂ„ ettermiddagen kjĂžrte jeg hjem og rett til fotballkamp for Ă„ se eldste barnebarnet spille. De vant 5 – 3, sĂ„ det var gĂžy (bedre enn Odd i Bergen i dag đŸ˜Ș).

Til slutt mÄtte jeg se litt til hagen min, og nÄ har peonene satt knopper. Det eksploderer sÄ fort varmen kommer.

Vi har en herlig tid foran oss đŸ©·â€ïžđŸ©·â€ïžđŸ©·

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg