Klubbkveld 🩷🌸🩷

 

Noen dager går fortere enn andre, eller gjør de egentlig det 🤔 det føles i hvert fall slik 🙃 og i dag hadde døgnet for få timer 🫣 først jobb, hvor mine svært dyktige elever holder på å øve inn en forestilling de skal holde til tirsdag 💛 så bare MÅTTE jeg en rask tur innom et gartneri og kjøpe meg en gul klatrerose 🌼

Videre rakk jeg en liten times hvil på sofaen før jeg dro for å se på noen av gutta i klassen som spilte kamp. De jobbet utrolig bra sammen ⚽

Og så kom kveldens høydepunkt, KLUBB. Vi er 5 jenter som møtes av og til, serverer hverandre god mat og har det hyggelig 🩷🌸🩷 vi gikk sammen på barne- og ungdomsskolen. Nå mimrer vi litt, snakker stort sett fint om felles kjente og siste nytt. Og vi løser små og store “verdensproblemer” 😘

Vi er utrolig ulike, men har ni års skolefellesskap i bunnen av vennskapet, og det binder oss sammen. Jeg gleder meg alltid til disse kveldene 🩷 jeg er ikke så veldig sosial, men slike kvelder er alltid fine. Vi er trygge på hverandre, utveksler erfaringer om mangt og mye, og har respekt for hverandres ståsted. Det er gode verdier for et vennskap. Og naturlig nok snakker vi litt om fremtiden og pensjon. Det blir spennende å se “hvor vi er” om 10 år 🤔

Jeg var heldig og hadde en nydelig sykkeltur hjem, i fullmåne og varm fønvind. Hadde egentlig ikke lyst til å dra hjem, ville bare være ute i den varme vårnatta🌝

Men jobb i morgen gjør at jeg må sove litt, god natt ⭐🌟🌝🌟⭐

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg