Kropp er interessant 😘

Med litt godvilje, sĂ„ kan jeg fortelle dere at her ligger lĂžvemor og passer pĂ„ hytta mi 💚 i gĂ„r kveld 🙈

VĂ„kner i dag, sola skinner inn til meg og vitner om at jeg har en fin ubrukt dag foran meg
..

Setter meg opp i senga, svimler og faller ned pĂ„ puta igjen. Venter litt, setter meg langsomt opp. Reiser meg opp pĂ„ gulvet, det skriker i kroppen
.”har du glemt at du er gammel”, tror jeg den sier til meg 🙈  det gjĂžr vondt i foten, i vista. Hoftene er stive og stĂžle. Ehhhhh, ryggen vil ikke vri seg, eller bĂžyes. Jeg stolper meg ut pĂ„ do
.setter meg forsiktig ned og gjĂžr det som mĂ„ gjĂžres. Reiser meg, stiv og stĂžl. Tenker “tja, i dag skal jeg gjĂžre ferdig veden for denne vĂ„ren”. Interessant 😘

Jeg vet jo at smertene er der, de kjenner jeg, men hva jeg gjĂžr nĂ„ er mitt valg, det sitter i hodet 🙃 jeg kan jo legge meg pĂ„ sofaen og skylde pĂ„ en “dĂ„rlig kropp”
. men det er liksom ikke helt meg.

Jeg fĂ„r i meg frokost, sier til kroppen at dette gĂ„r helt fint đŸ©· og setter i gang med vedklĂžveren. Og det gĂ„r helt fint
.etter en liten stund med lĂžft, vridning og ulike bevegelser
sĂ„ kjennes kroppen helt perfekt ut â˜ș

NĂ„r vi er ferdige, slapper vi av pĂ„ verandaen fĂžr vi bestemmer oss for en rusletur bort til gamlehotellet đŸ€ŽđŸ’›

PĂ„ vegen bort mĂžter vi herr og fru Stokkand 🩆
De snakket litt sammen og ble enige om Ä fly av gÄrde


Borte ved hotellet ble vi mþtt av et skilt som fortalte at det var stengt. Prata med ei dame som sa at denne helga hadde de dugnad 💕

Vi ruslet runda utenfor og knipset noen bilder
..

Gamlefar passer pĂ„ ved badstua đŸ€Ž

Hjelp, ikke godt Ă„ vite om han er snill eller ikke đŸ˜±

Kropp er interessant.

Smertene er reelle, men nĂ„r jeg velger Ă„ overse de sĂ„ gĂ„r det veldig bra đŸ©· foten er vond nĂ„r jeg gĂ„r/trĂ„r pĂ„ den, men innimellom gjĂžr det ikke vondt. SĂ„ lenge kroppen er “varm”, sĂ„ er den smidig og myk đŸ©· kanskje konklusjonen er at jeg mĂ„ vĂŠre mer i aktivitet đŸ«Ł â˜ș uansett, jeg koser meg og kjenner pĂ„ mestring at jeg faktisk orker Ă„ gjĂžre akkurat det jeg har lyst til. Deilig med fridager pĂ„ hytta 💜 sammen med kjĂŠresten 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg