Kroppen har fått “juling” 😘

Egentlig vil jeg ikke at kroppen skal merkes ved at jeg har løpt 21 km….men jeg må bare innrømme at den er litt sliten dagen derpå 🙃 kjenner at muskulaturen har fått litt juling (sikkert for lite trening, men sånn er det bare)….så med diverse små vondter valgte vi i dag en rusletur i nærområdet 🦋

Mye fint å observere for den som har godt syn 💛

For den som er kjent i Skien, så vet dere kanskje hvor denne bjørnen står 🤔

Snipetorp har fortsatt litt igjen av det gamle, men i Skien som mange andre steder blir det gamle byttet ut med nytt… sånn er det bare 🦋

Jada, Ibsen bodde her også, men han bodde lengst på Venstøp (når han bodde i Skien) så vidt jeg vet 💛

Dama i Hjellen er egentlig ganske sur 🤔

Bakkestranda…..i dag var det til og med ei som tok seg et bad 😳

Jeg gleder meg over rosene mine som har fine knopper 💕

Og når vi kom hjem fikk jeg ryddet, gjort rent og klart for utesesongen på verandaen 💛 i dag kom varmen og nå kribler det godt i kroppen 💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg