Kunst og håndverk på 4.trinn 🐰

Det nærmer seg påske og hva er vel bedre enn å bare legge frem papir og litt annet 🐰💛🐰💛🐰💛🐰💛🐰💛🐰💛🐰💛🐰

Jeg blir så glad når elevene får brukt sine kreative evner uten krav om hvordan ting skal se ut (selv om jeg ofte legger opp til det motsatte også) 🐰💛🐰

Wow, denne så skummel ut 😳

Ingen av kunstverkene ble helt like 💛

Konglene har elevene selv plukket 🐰💛🐰
🐰💛🐰
En liten kurv 💛🐰💛
Snart ferdig 🐰💛🐰
Denne hadde et navn, men det har jeg dessverre glemt 
🐰🐰🐰
Pip, pip, snart påske 💛🐰💛
🐰💛🐰
Kreativt å få den til å sitte på bordkanten 🐰

Ungene storkoste seg i dag, de fikk lov til å holde på en ekstra time….og jeg fikk en stor takk da de gikk hjem fra skolen ☺️

Dagen avsluttet jeg sammen med dattera ved et nydelig “vårbål”   ❤️🐰❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg