Lillehammer til Tuddal 💞

Vi startet dagen med nydelig hotellfrokost før vi dro opp til hoppbakken på Lillehammer. Vi MÅTTE jo innom den før vi dro 😜

Herlig utsikt, men skjønner virkelig ikke hvordan folk tør å sette utfor slike bakker 😁 godt vi har ulike interesser 😘

På veg mot Oslo så ruver denne trebygningen godt i terrenget 🤎🤎🤎

Og vi fikk oss også en fin skogstur på veg mot Oslo, vi måtte jo på stolpejakt 😉

Kom dere ut folkens, nå er det bærtid ❤️

Jeg er så heldig at jeg har et barnebarn som spiller fotball og er med i Norway cup i år. Da måtte jeg jo se åpningskampen. Dessverre tapte de 😪

Håper de gjør det bedre ut over i uka 💕

Etter Oslo var planen å kjøre til hytta i Tuddal.

NÅ MÅ VI PÅ BÆRTUR 😂😂😂

Men litt stolpejakt på vegen var greit avbrekk og i Hokksund tuslet “Ludvik” rundt og ville være med i bloggen min. Stoppet fint og lot seg avbilde 🤎🦔🤎

Det ble en kort blogg i dag, er ganske trøtt og sliten etter en lang dag med mange ulike aktiviteter. Jeg er ikke så god på å kjøre i Oslo, trudde jeg……men det gikk helt supert. Jeg lar meg sjelden stresse og brukte gps på telefonen, det er supert.

I morgen håper vi på fin tur rundt hytta, og molter i spanna våre 🧡💛🧡💛🧡💛🧡

2 kommentarer
    1. Sikkert godt å komme på “hjemlige” trakter. Det har vært fint å følge deg på årets biltur i vårt vakre land. Takk for bilder og tekst… klem fra storesøster

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg