Litt av hvert, men jeg er glad for at jeg er godt trent 💖

I gĂ„r var vi pĂ„ tur med 5. – 7.trinn

             i skogen đŸ”„ det ble en utrolig flott dag med blide, fornĂžyde barn hele dagen đŸ”„

Vi gikk opp til Rustankollen og koste oss med den vakre utsikten over Gjerpensdalen og byen vĂ„r 🍂 det var sĂ„ flott Ă„ bare rusle rundt, smĂ„prate med barn og voksne

og bare vedlikeholde og skape gode relasjoner ♄

Her lager jeg skygge sammen med yngste barnebarn da vi dro hjem (jeg skulle pĂ„ mĂžte og Odin skulle hjem) 🍂

Det ble en lang arbeidsdag i gĂ„r, ferdig halv ett pĂ„ natta đŸ«Ł

Likevel, flott Ă„ mĂžte en ny travel dag i dag â˜ș med et nydelig hĂžstvĂŠr. Utsikten her er fra “kontorplassen” min 🍂

I kveld avsluttet jeg dagen pĂ„ klubb. Vi er 5 jenter som har gĂ„tt sammen pĂ„ skolen i 9 Ă„r, og vi treffes noen ganger i Ă„ret. I kveld kom vi til nydelige hĂžstdekka bord, god mat og nydelig kake. Praten gĂ„r om lĂžst og fast. Vi er veldig ulike, men har som sagt et fellesskap i bunnen som holder oss sammen. Vi hadde ikke hatt klubb om vi ikke hadde vokst opp sammen 💖                      SĂ„ til dette med Ă„ vĂŠre godt trent

jeg nyter Ă„ gĂ„ til og fra klubb, jeg er takknemlig for at det ikke “koster meg noe” Ă„ bare ta pĂ„ sko Ă„ gĂ„. Jeg lytter nĂ„r de andre ikke er i “min verden” pĂ„ dette omrĂ„det. De er fornĂžyd med sine liv og sin helse, jeg er fornĂžyd med mitt stĂ„sted. Det er sĂ„ godt at vi kan selv velge hvordan vi vil ha det (og da tenker jeg ikke pĂ„ sykdom, men den generelle helsa vi velger selv). I min verden har alle et valg, og “alle”  vet at fysisk aktivitet gir god helseeffekt 💖 det kommer stadig til uttrykk i media 🍂                 for meg er fysisk aktivitet helt avgjĂžrende for at jeg skal klare Ă„ ha det bra med meg selv og andre 💖 takk! 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg