Litt om reklame og stolpejakt

Jeg kan dessverre ikke styre den reklamen som dukker opp, beklager det.

Stolpejakt fikk meg ut av huset i dag. Jeg hadde noen stolper som jeg ikke hadde vært ved på Gulset, og vipps så hadde jeg tatt de i kveld.

Det er nemlig slik med meg, som med mange andre, jeg sovner på sofaen etter middagen og synes det er tungt å gå ut på tur etterpå. Men en liten tur motiverte jeg meg til i dag, og nå har jeg en god følelse inni meg.

Det var svalt og nydelig å gå på stier i skogen. Tankene får stort sett gå dit de vil, men noen tanker styrer jeg bort. De dystre tankene vil jeg ikke ønske velkommen. Og når jeg går, så opplever jeg at det er lettere å få de bort.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg