Mandagstrening 💛🐰💛

Jeg blir aldri helt fornøyd….sukk….

Påskeegg, fulle av godteri, på jobben i dag 🐰 erre mulig. Jeg klarte ikke å stå imot, og tok noen biter 🙃 droppet nista for å kompensere 😳 spiste en nydelig hjemmelaget vårrull også 🥵

Utviklingssamtale med to elever, hvor jeg ikke er helt fornøyd (i ettertid) med meg selv, jeg må skjerpe meg for å bli enda bedre ☺️

Dette var ikke helt min dag, men da er det bare en ting å gjøre, skjerpe seg!!!

På med treningstøy og ut og løp………    tømme hodet og finne nye kreative tanker 💛 løpe bort de ekstra kaloriene 💛

Det er så fint at det kommer en ny dag i morgen med nye muligheter 💛🐰💛

Ha en fin mandag kveld, alle sammen ☺️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg