Morgedal, skisportens vugge ⛷️

Etter en koselig start på dagen med besøk av rådyret, satte vi kursen mot Morgedal 💚💛💚

Egentlig er ikke dette reklame, men det var så lekkert på rommet 🖤💛🖤

Skisportens vugge……gubben inspiserer skiene☺️
Koselig med dikt rundt omkring. Bildene kan tale for seg selv 🩷
💛🖤💛
🖤💛🖤
🖤💛🖤

Flotte utskjæringer 🤎🩷💛🩷🤎

Barnebarnet mitt heter Odin (tenk å ha en HEL sal for seg selv 🩵) 

Marikåpe (trur jeg) 🩷

Jeg er alltid betatt av gamle bygninger med flotte utskjæringer 🤎🖤🤎
🤎🖤🤎
🖤🤎🖤
Og plutselig dukka et nytt dikt opp ❤️

Vi var en rask tur innom skimuseet, men går dit igjen i morgen ⛷️ må ha bedre tid.

Sondre Norheim (skisportens pioner, moderne skisport) 
Gubben i blomsterenga 🌸

Tistler er vakre og humla jobbet ivrig 🩷

Jeg “plukket” en blomsterbukett til dere 💛

Og jamman fikk vi trena bittelitt (bestemte meg for 50 lengder og merket at det er lenge siden jeg har svømt som trening. Men det sitter i hodet!) 
Koselig veggpynt. 
💙

🩵💙🩵 Fine råd å følge 💙🩵💙

Deilig med rolig ettermiddag, quiz i godstolkroken 🤔

 

I morgen skal vi utforske nærområdet 💚 gleder meg veldig til det 💚💛💚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg