Motbakketrening 🏃😱

Den øverste var 29.juni og den under her er i dag…….godt fornøyd med fremgangen. Bakken er ikke lang, men ganske bratt.

10 ganger opp bakken er passe for meg, i hvert fall pr idag 😘

Hodet mitt er skrudd sammen slik at selv om jeg er aktiv med hagearbeid og annet… så har jeg likevel lyst til å trene i tillegg. Da liker jeg å variere, gjøre ulike ting…..og denne bakken har blitt en greie i sommer 🩷💛🩷

Klarer jeg å komme under 8 minutter neste gang 🤔 ikke godt å vite ☺️

Jeg har forresten fått ny leieboer 🫣 oppdaget han da jeg gjorde ferdig noe i hagen i dag. Han ser litt skummel ut, men var mer redd enn meg 😘

Deilig med sommer, sol, ferie og frihet 💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg