Naturlig styrketrening i motbakke 💪🌲

Fururot og tyttebær er alltid et yndet fotomotiv ❤️❤️❤️

Klar for dagens naturlige treningsøkt 😂

For ca 2 år siden var det en real storm her utenfor hytta, og mange av trærne måtte gi tapt for vinden. De falt hulter til bulter 🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲💚🌲

💙💜💙 Gaustakne i det fjerne 💙💜💙

Andre bruker bildekk de trener med…..

Jeg vipper stokker opp en bratt bakke….

Perfekt, herlig trening, tilfredsstillende for hver stokk jeg får opp til hytta. Sliten, pust i bakken og så ny stokk. Jeg elsker å bruke kroppen min til slike aktiviteter 🧡💪🧡

Nydelig mønster på en av stubbene som stod igjen……og heldige meg kunne dytte flere av rotvelta litt tilbake, så ser det ikke like stygt ut når vi blir ferdige 🤎🌲🤎

Kan ikke være søt og pen hele tiden 😂 blåbærtunge 💙😂💙

Mot slutten bare kvistet jeg stokker, klare for neste gang jeg kommer opp 😁 det er mange stokker som ligger oppå hverandre så litt utfordrende…..og på slutten løsnet kjedet fra motorsaga….da stoppet jeg 😳

det var dagens andre uhell, men ingen skade på meg heldigvis (første gangen fikk jeg en stokk over meg, men jeg er jo sterk og fikk dyttet den vekk 😂). Jeg pleier ikke å ha uhell, så nå er jeg forhåpentligvis ferdig med det for en stund 🤔

Jo mer sliten jeg ble av å lempe, løfte stokker opp lia…….jo blidere ble jeg. Smilet gikk nesten rundt til slutt. Denne formen for trening er perfekt for meg  💪🧡💪

Her sitter jeg på en av stokkene jeg kvistet på slutten, morsom vinkel 🌲😂🌲

Rakk å kvister ganske mye 🌲
Og det ble litt ved i dag også 🤎💛🤎

Dattera var med meg på hytta, så da ble det to omganger med yatzy (vi har laget vår egen storversjon av spillet) ❤️❤️❤️   ho vant begge gangene 😭

Gleder meg til morgendagens opplevelser

🤎🦋🤎💚🌲💚🤎🦋🤎💚🌲💚🤎🦋🤎

2 kommentarer
      1. Ja, skummelt med sagkjedet. Heldigvis slo motorsaga seg av automatisk. Man må være forsiktig 😳 vi er heldige som kan dra på hyttetur (min far bygde hytta i 1965,så den er enkel og gammel). Jeg elsker det enkle livet, det passer meg best. Og her oppe er jeg godt kjent ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg